FANDOM

Mini-silnik
Minisilnik
Moc silnika 10K
Wytrzymałość 71
Masa 1
Czas odbudowy 0.5 s
Ship Points 3 P

Silnik to niezbędny komponent który wprawia statek w ruch oraz daje mu możliwość sterowania. W Reassembly do dyspozycji gracza są cztery silniki w kształcie trapezu, które różnią się między innymi mocą i wielkością.

Umieszczanie silników Edytuj

Budując statek należy zadbać o to, aby silniki rozmieszczone były tak, aby sterowanie i poruszanie się po świecie gry było jak najprostsze. Silniki włączają się automatycznie, w zależności od tego w którym kierunku gracz chce się udać.

Jeśli silnik zamontowany zostanie jedynie z tyłu, statek będzie miał słabą manewrowość. Dlatego właśnie należy pamiętać, aby umieścić przynajmniej po jednym silniku po bokach. Dzięki temu po ich włączeniu statek będzie mógł zmienić kurs lotu znaczenie szybciej.

Silniki można także zamontować przeciwnie do kierunku w którym statek ma się poruszać. Dzięki temu będzie łatwiej nim wyhamować.

Midstarter Cruiser

Statek z silnikami zamontowanymi z każdej strony.

Prędkość statku zależy od mocy zamontowanych silników które są aktualnie w użyciu. Jeśli zamontowane zostanie więcej silników, ich moc się skumuluje.

Przykład: Umieszczając tylko jeden duży silnik, szybkość statku będzie wynosiła 500K. Dodając do niego dwa średnie, moc zostanie zwiększona do 700K (500K + 100K + 100K).

Należy jednak pamiętać o tym, że zamontowanie każdego kolejnego silnika oznacza wykorzystanie / potrzebę większej ilości Ship Points (P). Jeśli statek porusza się z przyzwoitą prędkością i ma dobrą sterowność, kolejne silniki będą zbędne.

Jednostki bezsilnikowe Edytuj

Każda jednostka która nie posiada silnika to stacja kosmiczna lub platforma bojowa lub obronna. Ich budowa nie jest skomplikowana, a kształt może być dowolny.

Wskazówki Edytuj

Niektórzy gracze budując statek umieszczają silniki dookoła, z wszystkich stron. Dzięki temu statek ma bardzo dobrą zwrotność.

Duży silnik
Duży silnik
Moc silnika 500K
Wytrzymałość 1 784
Masa 535
Czas odbudowy 9.1 s
Ship Points 18 P
Średni silnik
Średni silnik
Moc silnika 100K
Wytrzymałość 323
Masa 12
Czas odbudowy 1.4 s
Ship Points 8 P
Mały silnik
Mały silnik
Moc silnika 25K
Wytrzymałość 93
Masa 3
Czas odbudowy 0.7 s
Ship Points 4 P

Więcej z Fandomu

Losowa wiki