FANDOM

Nopic.png Tą stronę przydałoby się wzbogacić o obrazki pasujące do treści artykułu. Jeśli jakieś posiadasz, dodaj je edytując tą stronę.

Rekrutacja to nic innego jak wynajęcie dowolnej jednostki (poza stacjami kosmicznymi), która będzie podążać za statkiem gracza i pomagać w walce oraz zbieraniu surowców.

Jedyną rzeczą która potrzebna jest do zwerbowania są kredyty (C). To ile ich potrzeba zależy od siły statku który chce się zwerbować. Im będzie on silniejszy, tym więcej będzie potrzeba kredytów by go wykupić.

Aby zrekrutować jednostki należy przejść do Trybu Dowódcy (Command Mode) wciskając klawisz TAB, a następnie zwyczajnie kliknąć na wybrane jednostki.

Zrekrutowane jednostki będą podążać za graczem do czasu aż jego statek zostanie całkowicie zniszczony. Jeśli gracz zdecyduje że dalsza eskorta nie jest już potrzebna, może uwolnić on statki w ten sam sposób w jaki je zrekrutował. Po uwolnieniu statki rozpoczną patrolowanie okolicznych sektorów. Nie wrócą samodzielnie do bazy. Za ich uwolnienie gracz otrzyma zwrot części kredytów które wydał na ich rekrutacje.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki