FANDOM

Nopic Tą stronę przydałoby się wzbogacić o obrazki pasujące do treści artykułu. Jeśli jakieś posiadasz, dodaj je edytując tą stronę.

Mobilną fabryką lub mobilną jednostką produkcyjną nazywane są statki które posiadają chociaż jedną fabrykę, która zapewni możliwość produkcji jednostek, oraz jeden silnik o dowolnej mocy, dzięki któremu jednostka będzie mogła przemieszczać się i w razie potrzeby zostać zwerbowana.

Mobilne fabryki tak samo jak stacje kosmiczne mogą produkować dowolne jednostki frakcji do której należą. Co jest oczywiste - produkowane statki nie mogą wymagać więcej surowca na produkcję niż fabryka może pomieścić. Przykładowo: Mobilna fabryka (dotyczy to także stacji) o pojemności 1200 R nie może produkować jednostek których koszt produkcji przekracza 1200 R.

Wskazówki: Edytuj

  • Mobilne fabryki posiadają zdolność skupowania surowców od innych statków w zamian za kredyty. Dzięki temu mogą one produkować jednostki szybciej. To samo dotyczy statku gracza. Dobudowując fabrykę do statku uzyska on status mobilnej fabryki, dzięki czemu jednostki z okolicy będą dostarczać do niego zebrane surowce.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki